Voeding en gezondheid

Jan Smit’s kijk op voeding en gezondheid

Zodra al ons voedsel is ontdaan van alle E-nummers, zal onze gezondheidszorg miljarden besparen. De mens gaat zich weer beter gedragen en hangt niet meer de beest uit, iets wat op dit moment schering en inslag is. Mensen raken namelijk ontregeld door ons voedsel, de wetgeving en uitzichtloze tijden, veroorzaakt door de economie. Geld maakt alles kapot, ook onze hersenen. Zij kunnen het vele vergif niet meer aan.
De kruidenproducten van Jan Smit hebben een herstellende werking, zijn puur en natuurlijk vers van herkomst. Zij hebben een doping-screening ondergaan en zijn vrij van al deze stoffen.

Gezonde voeding

Veel natuurartsen onderstrepen het belang van goede en gezonde voeding. Alle groenten en vruchten zijn belangrijk bij het neutraliseren van urinezuur. Groente nooit doorkoken of uitkoken, groente kan beter gesmoord worden in een koekenpan. Alle dagen verse groenten of diepvriesgroenten.
Het gebruik van suiker is ook af te raden, kunt u de suiker niet laten staan, gebruik dan bruine rietsuiker of biologische honing. Neem geen suiker in je voeding die door mensenhanden vervaardigd is. Doordat suiker ontsteking en ons organisme uit balans brengt, waardoor ontstekingen in het lichaam komen en er kanker kan ontstaan. Natuurlijke suikers zijn wel verantwoord.

Het eten van champignons, knolselderij, peulvruchten 1 à 2 per week is voldoende. De eiwitten van de peulvruchten zijn nodig voor lichamelijk herstel.
Eet verder twee keer per week biovlees en iedere morgen een ei van biologische afkomst.
Vervolgens is het eten van zalm, zoute haring, garnalen, mosselen belangrijk. Deze bevatten de goede omega 3 vetten die het hart goed laten werken. Als tussendoor olijven, noten, aardbei, veel fruit o.a. appel, ananas, banaan, zwarte bessen, frambozen en honing als zoetstof (van biologische herkomst).
Voor het bakken en braden olijfolie gebruiken. En voor de koude hap koolzaadolie, o.a. voor dressing van de salade. Lijnzaadolie is heel goed en voedzaam, deze bevat ook omega 3 vet.

Ochtendmaal

Havermoutpap met een banaan, als zoetstof bio-honing. Samen met een zachtgekookt ei, de beste start van de dag!

Middagmaal

Zelf variëren, eventueel met de aardappel. Let hierbij op de mutaties in de aardappel (van plusminus van 3500 keer om ze te behandelen tegen ziekten). Het is beter zoete aardappelen te nemen. Aardappelen schillen, koken en afkoelen, daarna in dunne plakken snijden. Vervolgens in de koekenpan met olijfolie bakken, voor een goed hartritme tot op een hoge leeftijd.

Broodmaaltijd

Liefst brood van oergranen uit de volle korrel die een goede darmfunctie waarborgen. In deze granen zitten belangrijke vitaminen en mineralen.

Jan Smit is op zoek naar wederverkopers van al zijn gezonde producten. Neem bij interesse contact op via telefoon of email. Sluiten